vrijdag 4 januari 2013

Geen hokjes







If you don't like the road, make a new one ...
- Wanneer je de weg niet leuk vindt, leg dan een nieuwe aan... -





Ik wil niet 'dichter' zijn,
ik wil ver zijn.
Weidser en nóg verruimen.

Ik wil geen kunst maken,
maar iets ècht,
tastbaar, goed om aan te raken.

Ik wil niets creëren dat er al heel de tijd was,
maar telkens opnieuw geboren worden en leven,
mezelf scheppen in iedere nieuwe dag. 


- Dauw -








"Roads" is this weeks traveltheme from Ailsa on her blog "Where's my bagpack?" 
 Be sure to pay her a visit for more contributions...





6 opmerkingen :

  1. je hebt geen idee (heb dat zelf ook niet meer) hoeveel wegen er door mij reeds werden aangelegd maar het zijn er veel en wat meer is... heb van geen enkele weg spijt....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Maria, da's leuk om te horen en ik ben ervan overtuigd dat er wel nóg zullen volgen. Wie weet hoeveel je er dit jaar zal aanleggen ;-)
      Laat ik meteen ook deze gelegenheid aangrijpen om jou en je naasten een sprankelend 2013 te wensen. Maak er een onvergetelijke 12 maanden van.
      Fijn dat je langs kwam en dankjewel om te reageren, Mamira.

      Verwijderen
  2. Lovely, Dauw, hope you are doing well! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. As the cold little by little is making place for light and sunshine, I am, thanks Ailsa. And with you? Everything okay?

      Verwijderen